problem z napędem optycznym na SATA

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 18 Lis 2006, 22:59:49 CET

Mam problem z napędem optycznym na SATA. Kontroler działa z dyskiem
twardym, ale z nagrywarką już nie, urządzenie w ogóle nie jest
wykrywane. Na nieszczęście to kontroler SiI 3112.

Z opisu  http://gentoo-wiki.com/HARDWARE_SATA próbowałem z użyciem
modułu siimage, jednak kernel nie może zamontować głównego systemu
plików. Próbowałem też parametr libata.atapi_enabled=1.

Dlaczego piszę na listę PLD? Otóż napęd bez problemu bootuje RescueCD i
jestem ciekaw czy da radę użyć go normalnie w systemie.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org