Problem kernel SMP

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Sob, 18 Lis 2006, 23:12:52 CET

> Nieregularnie wiesza sie system 2.0 PLD Linux w odstępach od
> kilkunastu minut do kilku godzin. Aktualnie zainstalowany kernel
> 2.6.16.32-1smp ale problem występował również w wersji 2.6.16.29-3smp.
> Natomiast kernel 2.6.16.23-1smp działał bardzo dobrze.
> Na konsoli brak jakichkolwiek komunikatów. Sprzęt to ABIT BP6 z dwoma
> Celeronami (Mendocino) 433MHZ; dysk podpięty pod kontroler HPT366.

A dzialalo to kiedys dobrze ? tzn na wczesniejszych wersjach jadra ?
Na identycznej plycie kilka ladnych lat temu uwczesny RedHat nie
chcial mi dzialac z HPT366 (pomimo najnowszego biosu do HPT itd).
IMHO ja bym podlaczyl dysk do zwyklego kontrolera. Sprawdz czy to pomoze.
HPT 366 to niewypal wg mnie. Nowsze sa OK.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc