Awaria kontrolera RAID czy cos innego?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 19 Lis 2006, 19:06:20 CET

On Sun, Nov 19, 2006 at 04:52:48PM +0100, Paweł Kośka wrote:
> Witam,
>
> Stoi sobie serwerek z PLD, no i nagle przestał działać. Jest to PLD AC (i686)
> na Dual Core AMD Opteron(tm) Processor 180.
> # uname -a
> Linux triss 2.6.16.29-3smp #1 SMP Mon Oct 23 00:55:15 CEST 2006 i686
> Dual_Core_AMD_Opteron(tm)_Processor_180 unknown PLD Linux
>
> Mam taki kontroler RAID:
> 05:0c.0 RAID bus controller: 3ware Inc 7xxx/8xxx-series PATA/SATA-RAID (rev
> 01)

Ja bym obstawiał pad dysku z rajdu.
Jak tę maszynę gdzieś wynajmujesz to ichniego admina poproś o
sprawdzenie dysków, raida i tak dalej, po zrobieniu jak się da backupa.
Tyle mozesz zrobic jak maszynę masz tysiące km stąd.

Jak dotej pory na 3ware u mnie się nic nie dzieje.

pozdrawiam,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba