digital Prioris HX 5166 (cd.)

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 20 Lis 2006, 19:36:26 CET

Pojawił się kolejny problem. Włożyłem dodatkowe SCSI Adapteca:
01:03.0 SCSI storage controller: Adaptec AHA-2940/2940W / AIC-7871 (rev ff)
i dzieje się coś dziwnego. Jak odpalę z jajca kernel24-2.4.33-1.i586.rpm
to wszystkie karty PCI mi się zgłaszają. To maszyna SMP na 2 x P166MMX.
Normalnie używam jajca 2.6.18.1 vanila z łatka ipt_ROUTE bo PLDowe jajca
SMP nie wstają. Jednakże, na tym jajcu moduł aic7xxx nie widzi
kontrolera SCSI. Moduł aic7xxx_old wykrywa kontroler ale nie widzi
dysków. Na jajcu 2.6.17.13 vanila jest to samo. Ma ktoś pomysł co jest
nie tak? Może coś źle z kompilacją kernela. Dawno tego nie robiłem i
mogłem coś pomieszać.

Z góry dziękuje za wszelkie porady.

--