Problem kernel SMP

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 20 Lis 2006, 23:12:37 CET

Dnia poniedziałek, 20 listopada 2006 22:43, Łukasz Zając napisał:
> Ale nadal dziwi mnie dlaczego działa poprawnie z każdym jednym
> kernelem ale bez smp a z smp sie dzieją cuda wianki. Na chwile obecna
> działa na 2.6.16.32-1 bez smp i wszystko hula.

No i co z tego? Masz tam drugi procek? Jeśli tak to bez SMP się nie obejdziesz
(no chyba, że z niego nie chcesz korzystać). Objawy masz dokładnie takie same
jak występowały u mnie. Jeżeli tylko masz taką możliwość włóż tam jakiś
kontroler a te na płycie wyłącz - to taka dobra rada... A jak nie ... to
możesz próbować kolejne kernele, ale to po prostu strata czasu :(

--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl