Problem z uebimiau

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 21 Lis 2006, 10:29:40 CET

On Tue, 21 Nov 2006, Łukasz Maśko wrote:

> Może zblokowane cookiesy w przeglądarce?

Nie, raczej nie to. Próbowałem operą, mozillą, IE - zawsze to samo.
W logach http widać tyle:

GET /uebimiau/ HTTP/1.1" 200 6622
... tutaj cssy, obrazki itp
potem wpisuję dane i:
POST /uebimiau/process.php HTTP/1.1
GET /uebimiau/messages.php?tid=default&lid=en_UK&folder=INBOX&pag=1 HTTP/1.1
GET /uebimiau/index.php?tid=default&lid=en_UK HTTP/1.1

Czyli niby wchodzi do tych messages... i od razu przekierowuje go na
index.php :(

Ktoś ma jakiś pomysł co jest spsute?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"