instalacja z rescue CD ...

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Wto, 21 Lis 2006, 10:59:43 CET

> A to, które jest w katalogu root'a na RCD nie starcza?\

trzeba dopisac np:
prompt
timeout=10
lba32
image=/boot/vmlinuz
label=PLD
initrd=/boot/initrd
read-only
root=/dev/hda2
zeby lilo moglo porawnie zabootowac system

> To chyba raczej problem innego jajka na rescue i innego na FTP. /proc w
> chroot mountujesz *przed* instalacją kernela.

hmmm wg mnie kernel jest instalowany bez chroota (poldek -v
--install-dist=/katalog). Dopiero pozniej sam wchodze do chroota i
z niego generowalem initrd. Czyli w takim przyapdku (roznych wersji
jadra) trzeba recznie generowac initrd ? Kiedys czytalem na grupie ze
mialo to byc juz poprawione ...

Kolejny raz testowalem "moja metode" i wczasie pobierania pakietow
kilkuktornie widzialem ze poldek nie mogl pobrac jakis plikow z FTP.
Czy da sie logowac do pliku caly ten proces pobierania tego co poldek
instaluje ? jezeli tak to prosze o przyklad.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc