Montowanie NFS przy starcie systemu....

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 21 Lis 2006, 12:45:10 CET

Witam,

Jest jakaś możliwość ustawienia tak, by klient próbował do skutku montować
zasób po nfs?

Aktualnie mam tak że jak przy starcie nie podmontuje nfs, to już później tego
nie robi.

Taki prosty przykład, padło zasilanie, UPS się skończyły, padł serwer NFS i
klient. Prąd powrócił i klient się szybciej podniósł niż serwer. No i ten
klient nie ma podmontowanego zasobu i już go później nie próbuje podmontować.
Jak zrobić by jednak go później podmontował? Jakiś automat. Na razie na myśl
mi przychodzi by zapodać jakiś skrypt w cronie który by sprawdzał czy jest
nfs podmontowany, i jak nie to by montował.

Czy jest jakieś ładniejsze rozwiązanie?

--
Pozdrawiam,
Paweł