Instalacja PLD na laptopie HP

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Wto, 21 Lis 2006, 15:48:26 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> HPek ma jakąś partycję do odtwarzania systemu. Co dziwne, jest to druga
> partycja (i niby jeszcze jakoś ukryta).

Być może to Host Protected Area informacje o tym:
http://www.sleuthkit.org/informer/sleuthkit-informer-17.html#hpa
http://sleuthkit.org/informer/sleuthkit-informer-20.html#img_sreset

BTW Na HP Compaq nx8220 nie ma takiej partycji, jest za to dedykowany
DVD do odtworzenia systemu.

> 1. zmniejszyć pierwszą partycję

Mój znajomy używa do tego Partition Magic, raz mu się udało zmniejszanie
przy pomocy parted.

> Ew. zamiast trzeciego punktu może być instalacja Windows z jakiejś
> płytki instalacyjnej.

Moje doświadczenia wskazują na użycie oryginalnego nośnika z Microsoft,
a nie tego pakowanego przez HP - być może dla tego że instalacja
odbywała sie pod VMware Server, a nie na hardware. CO do reinstalacji z
partycji to nie mam żadnych doświadczeń.

Pozdrawiam,
Marek