instalacja z rescue CD ...

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 21 Lis 2006, 16:11:26 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 11:31:10AM +0100, Przemysław Backiel wrote:
> swierza instalacja, czy system już rozbudowany?
> jeśli rozbudowany i działający to łatwo nie będzie
> jak ostatnio stawiałem 64 bity to robiłem tak:
> stawiam 32 bitowy system
> stawiam kernel dla amd64
> poldkiem pobieram paczki, ale dla amd64
> instaluje wszystkie potrzebne paczki
a czemu nie od razu 64bitowy za pomocą rescuecd dla amd64? ;)

a tak wogóle, to najprostszy(jak dla mnie) sposób instalacji pld
przedstawiłem na http://www.pld-linux.org/InstalacjaZaPomoc%c4%85Chroota

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI