Instalacja PLD na laptopie HP

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 21 Lis 2006, 22:23:33 CET

Dnia wtorek, 21 listopada 2006 17:38, Szymon Siwek napisał:
> [...]

Zaryzykuje twierdzenie - że skoro to ukryta partycja to wg mnie
najprawdopodobniej ta druga partycja to rzeczywista druga partycja (hda_2)
nie mylić z hda_5_ - więc nic tu nie wciśniesz.

Ja bym zmniejszył ją, tą drugą wywalił i tu sobie zainstalował linusia.  A jak
musisz mieć odtworzone wszystko to odpal jakieś LIVE na tym klaptopie - zrób
obraz dysku na normalny komp a później je odtworzysz.

Powodzenia
Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w Zegarku Xonix: