instalacja z rescue CD ... - podsumowanie

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Śro, 22 Lis 2006, 13:49:29 CET

On 11/22/06, Sławek Owoc <slawek w ignatianum.edu.pl> wrote:
> Instaluje nastepujaco (jest to polaczenie dwoch przepisow: Adama
> Gapinskiego i Arkadiusza Patyka i uwag z tego watku):
> sciagam .iso z http://rescuecd.pld-linux.org/
> bootuje sie z RCD, zakladam partycje na dysku, formatuje na reiserfs.
> mkdir /dest
> mount /dev/hda2 /dest
> edycja /etc/poldek/pld-source.conf < ustawienie poprawnej architektury
> poldek -v --log=logi_poldka --install-dist=/dest poldek login shadow bash mc dev lilo
> openssh-server kernel-grsecurity-2* dhcpcd
> chroot /dest passwd
> scp ktos w gdzies:lilo.conf /dest/etc
> [...]

alias scsi_hostadapter ata_piix ? A nie powinno byc Cos typu:
 [slashbeast w mistress ][~] (-; sudo cat /etc/modprobe.conf
alias ide-hosts piix
alias ide_hostadapter piix
alias eth0 e100
alias usb-controller uhci-hcd
alias snd-card-0 snd-intel8x0
alias sound-slot-0 snd-intel8x0

# OSS emulation
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
[slashbeast w mistress ][~] (-;

?
Kiedys mi takie cuś wygenerowała instalka PLD i jest cacy.