[th] problemy z gnome.

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 22 Lis 2006, 16:38:48 CET

--- Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Witam.
>
> Na wstepie powiem ze mój system to upgrade ac do th bo to czasem moze
> miec znaczenie. Całość dotyczy GNOME.
>
> Po pierwsze przestał montowac mi sie moj pendrive i jak włorze płytke do
> cd to tez nie dostaje ikonki (chyba ze to jet czysta płyta). Czysta
> płyta sie wyświetla. Musze wejsc do mój komputer i kliknąć na użądzenia

w th jest niedziałający hal (bo nie współpracuje poprawnie z nowym
dbusem) i za stare gnome-mount (bo nie nie współpracuje z nowym halem).
Pendrive może nie działać poprawnie..

> [...]
> ** (gnome-panel:5569): WARNING **: panel-applet-frame.c:1267: failed to load applet OAFIID:GNOME_WorkspaceSwitcherApplet:Nie mo|na uzyska^ lub rozszerzy^ "!prefs_key=/apps/panel/applets/applet_35/prefs;background=none:;orient=down;size=x-small;locked_down=false"
> ** (gnome-panel:5569): WARNING **: panel-applet-frame.c:1267: failed to load applet OAFIID:GNOME_WindowListApplet:Nie mo|na uzyska^ lub rozszerzy^ "!prefs_key=/apps/panel/applets/applet_36/prefs;background=none:;orient=down;size=x-small;locked_down=false"

debugować można uruchamiając applet w terminalu, a następnie dodając go
do panelu. swoją drogą w th gnome-applets też nie działa poprawnie
(większość problemów rozwiązuje wersja 2.16.2)

--
Fryderyk Dziarmagowski