Instalacja PLD na laptopie HP

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 22 Lis 2006, 21:24:16 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 03:27:43PM +0100, Sławomir Sedyka wrote:
> A po co punkt 3?

Powiem tak: ja działam w Javie (EE) i mogło by się zdawać że bez
problemu można robić development na Linuksie, bo właściwie wszystkie
narzędzia są dostępne (Intellij Idea jako IDE, Open Office jako czytnik
do dokumentów projektowych, mc do zarzązania plikami, KMail do poczty
itd). Praktyka jednak pokazuje (działałem na Linuksie 4 lata temu przez
kilka miesięcy że to samo IDE pod Windows działa wyraźnie sprawniej, pod
Linuksem brakuje mocno Total Commandera, koniecznie potrzebuję na
laptopie MS SQL Servera (to był właśnie gwóźdź do trumny) a i czasem
zdarzają się durne wpadki z powodu różnic w Javie na Linuksie i na
Windows (choć akurat teraz tkwię w czymś, czego nikt nie będzie
uruchamiał na Windows).

Podsumowując, wyszło mi na to że optymalnym środowiskiem developerskim
będzie Windows + część narzędzi z Linuksa (grep, mplayer ;) ).

BTW, znacie jakieś narzędzie pod Linuksa, które pozwala wygodnie
manipulować bazą danych (coś a la Toad, DB Visualiser)?

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--