squid i redirectory

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Czw, 23 Lis 2006, 09:11:35 CET

Witam,

mam taki problem, który miałem na squid 2.5 a teraz mam na squid 2.6 tak
samo:
ustawiłem sobie redirect_children 5 czyli wartość defaultowa,
i widze ze po jakims czasie dzieci giną.. widze ze PIDy lms-squid sie
zmieniają, wiec pewnie w miedzy czasie doszło do zgonów..
jak ustawiłem redirect_children na 250 to widac było, ze procesy
lms-squid umierają
czy tak to już jest? w logach nie ma kompletnie nic :(
w konfigu squida nic innego poza defaultowymi ustawieniami nie mam
jak to rozwiązac? miał ktoś taki sam problem?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel