Re: Webmaili ciąg dalszy - horde ;)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 23 Lis 2006, 13:39:22 CET

On Thu, 23 Nov 2006, Michał Łukaszek wrote:

> Nie patrzałem w kod, ale notice tego typu jest spowodowane w
> większości przypadków użyciem:
> $tablica[mojindeks]
> zamiast
> $tablica['mojindeks']

Nie, to nie to - niestety (i stety ;).
Ewidentnie nie są podefiniowane niektóre indeksy, z których kod chciałby
korzystać.

> Wiec nie jest to groźne, ale jest obsolete i świadczy o jakości kodu,
> co php raportuje.

Z tego co pamiętam to $tablica[index] raportował inaczej. Tu chodzi
ewidentnie o brak indeksu.

A wracając do horde: Wchodzę na localhost/horde/, a tam "Witaj
Administrator". Chyba coś nie tak, nie powinienem przypadkiem najpierw się
zalogować do samego horde'a?

Czy nikt nie korzysta z horde'a? Nie wierzę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"