samba+cups

Pan Hektor listywww w gmail.com
Czw, 23 Lis 2006, 18:24:41 CET

On 11/20/06, Pan Hektor <listywww w gmail.com> wrote:

> W konfiguracji CUPSa trzeba ustawić dostęp, konfiguruje się to mniej
>

> A moze wiesz konkretnie ktora to sekcja. wydaje mi sie ze dalem na allow
> gdzie sie dalo, ale dzieki za uwage, przyjrze sie temu jak tylko trafie do
> firmy.

zauwazylem, ze problem jest w uzytkowniku nobody. jeden komputer na starej
konfiguracji ma jeszcze zapisane dane o uztkowniku z samby i tylko z tego
kompa widac kolejki wydrukow. Reszta kompow drukuje jako nobody. CI z nobody
nie widza kolejki i maja ten komunikat odmowy. Mieszalem juz ze wszystkim.
jakies porady?