Webmaili ciąg dalszy - horde ;)

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Czw, 23 Lis 2006, 23:41:41 CET

Dnia czwartek, 23 listopada 2006 14:03, Jacek Osiecki napisał:

> Jakieś szczegóły - co nie działa, co sprawia problemy?

Teraz dokładnie nie pamiętam, bo sam już z tego nie korzystam ale tak:
Problemy z załącznikami (czasami się nie chcą otwierać)
Zmieniam mu język na polski, a ten w upartego się bawi i zmienia na angielski.
Czasami długo odbiera nową pocztę
I pewnie jeszcze coś...

Prawdopodobnie większość z problemów wynika z nieznajomości i złym
skonfigurowaniu. Może po prostu pogubiłem się w gąszczu wszystkich opcji.

--
Pozdrawiam,
Paweł