[AC/ready] X11-driver-nvidia 1.0.9629 i czarny ekran

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 23 Lis 2006, 23:42:13 CET

Dzisiaj okazało się, że według CVS-a obecnie w AC-branch obowiązuje już
sterownik w wersji jak w tytule. No to zbudowałem toto (przy okazji
zbudowania nowego kernela), zainstalowałem, restart, startx i... czarny
ekran. X-y startują, odpala się KDE, wszystko cacy, tylko ja NIC nie widzę.
W logach cisza. Znaczy się, wszystko dokładnie tak jak do tej pory (po
downgrade działam na 1.0.8776).

Spotkał się ktoś z czymś takim u siebie?

Sprzęt to laptop, grafika GeForce4 440 Go 64M. Konfiguracja xorg.conf
nieruszana (działa z 1.0.8776). Jak trzeba jeszcze jakieś dane to podam.