[OT] core 2 duo a instalacja PLD

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 24 Lis 2006, 01:25:25 CET

Dnia 23-11-2006, czw o godzinie 21:23 +0100, Bartlomiej Niedziela
napisał(a):

> hmmm... sprawdzone? stabilne?
chodzi, choc ma problem z mutex i APIC (ale ten na wszystkich kernelach
mam) wiecej w dsmesg ktory wysłAłem na pld-kernel

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl