Trochę się boję zapytać.... Gdzie jest Firefox 2.0 dla AC

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 24 Lis 2006, 11:06:49 CET

On Thursday 23 November 2006 22:25, marcin steć wrote:
> Pewnie było wałkowane milon razy...
> Gdzie mogę znaleźć wspomnianą paczuszkę?
> Trochę wypadłem z obiegu, skasowałem sobie archiwum listy. google nic
> sensownego nie zwraca...

Masz dwie opcje:
budujesz ./builder -bb -r DEVEL mozilla-firefox.spec
albo ./builder -bb mozilla-firefox-bin.spec

Pierwsza daje Ci przeglądarkę o nazwie "Bon Echo", z działającymi wtyczkami.
Druga nazywa sie firefox, ale nie ma wtyczek domyślnie:)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics