jajo dla AC-i686-SMP

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 27 Lis 2006, 20:42:03 CET

Dnia poniedziałek, 27 listopada 2006 19:29, Grzegorz Sójka napisał:

> Patrz wątek "kernel smp" z czerwca.

Tak, znam tą dyskusję. Chciałem jedynie pokazać że te problemy z smp nie
występują u wszystkich. Może wina jest w konkretnych konfiguracjach maszyn.
Ja jedynie swoją wypowiedzią chciałem zaakcentować że dla Mnie wszystkie
kernele w AC czyli z main, ready, i chyba ostatnio test(nie licząc jednego
wspomnianego incydentu z tym e1000) działają prawidłowo, bez żadnych
komplikacji.

--
Pozdrawiam,
Paweł