lm_sensors - konfiguracja - wyłaczenie alarmu

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 29 Lis 2006, 00:40:22 CET

Dnia 29-11-2006, Ĺ›ro o godzinie 00:26 +0100, Rafał Cygnarowski
napisał(a):

> Coś nie tak? Nie chcesz alarmów w logach, nie piszesz czego oczekujesz i
> jeszcze się czepiasz...

jeśli cos instaluję to zwykle dlatego ze jest potrzebne mi :)

> Chciałeś pozbyć się alarmów... skoro cię denerwują w logach to jest właśnie
> najlepszy sposób...
tylko ze to "lekarstwo" gorsze dla mnie od "choroby" w tym wypadku ;)

> Możesz też nie monitorować tych sensorów - wpisz do /etc/sensors.conf "ignore
> temp3" - nie wiem jak nazwywa się ten drugi..
>
> Możesz też zmienić limity temperatur dla tego czujnika, np. coś takiego:
>
>         set temp1_over  60
>         set temp1_low  20
o własnie o to chodziło :)
zaraz sprawdze :) dzięki

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl