Po instalacji z rescue cd

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 29 Lis 2006, 16:47:08 CET

Dnia 29-11-2006, śro o godzinie 16:37 +0100, Kosiek napisał(a):
> Witam.
> Zainstalowałem system przez rescue cd.
> Wszystko się wkońcu udało tylko jest jeden mały problem.
> Po założeniu konta dla użytkownika i wpisaniu hasła przy
> próbie zalogowania się na tego użytkownika dostaję komunikat:
> login failed.
> w logach jest coś takiego:
> pldmachine login: FAILED LOGIN 1 FROM (null) FOR 'user', Authentitaction
> failure.

A na roota możesz się zalogować? Ja kiedyś (nie wiem jak) zainstalowałem
system z rescueCD i nie miałem pliku /etc/shadow przez co nie mogłem się
w ogóle logować.
Może też brakować ci jakiegoś pakietu...
Krystian T.

             "errare humanum est..."