WWW i virtualhost

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 2 Paź 2006, 16:02:24 CEST

Dnia poniedziałek, 2 października 2006 15:50, Piotr Karbowski napisał:

> U mnie lighttpd działa z php przez mod_fastcgi i jest super. z
> vhostami tez nie mam problemów. Twoje wpis odnosnie vhostow są jakies
> takie kosmiczne ;).

Też Mi się tak wydaje... takie są skutki zaglądania do google i naczytania się
o bezpieczeństwie serwerów WWW :-)

A co do lighttpd, to jak właśnie z bezpieczeństwem? Czy np. błąd w skryptach
php na jednym z vhostów nie spowoduje że potencjalny haker może
skasować/zmodyfikować zawartość innych vhostów?

--
Pozdrawiam,
Paweł