WLAN na Ralinku

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Śro, 4 Paź 2006, 09:21:06 CEST

On Wed, Oct 04, 2006 at 01:30:01AM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:

> Jasne, rt-2500 na kilku workstacjach od roku.
> http://pl.docs.pld-linux.org/siec_wifi.html

Tyle, że na starych driverach nie działa na jądrach SMP (zwiecha
murowana) a nowe jeszcze nie są gotowe.
Nowe drivery jednak ciągle są doszlifowywane i można się spodziewać
niedługo w pełni działających.

http://rt2x00.serialmonkey.com/phpBB2/viewforum.php?f=5
Tu można znaleść informację o tym co nowego w nowych driverach :-)

Artur Frysiak
http://pld-linux.org/