Re: Re: WLAN na Ralinku

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 4 Paź 2006, 23:05:03 CEST

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: grizz <grizz55 w wp.pl>
Do: "PLD: Users list \(Polish\)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>
Data: 4 października 2006 22:05
Temat: Re: WLAN na Ralinku

> Mam na rt61, ale nie udoło mi się uruchomić, choć przyznam, że niezbyt długo
> walczyłem. Chodzi teraz u kuzyna pod windą ;)
No włeśnie popularny w wawie edimax jest na tym tzw. rt61 i widziałem, na forach że ludzie mają z nim problemy (może jak wyjdą nowsze sterowniki będzie ok?). Najlepsze jest to, że byłem dziś na giełdzie elektronicznej w wawie, i wszyscy mają to samo - ralinki albo jak już pożądniejszego to i ponad 100 zeta kosztuje:( Dlatego kupiłem tp-linka takiego jak ma Paweł Sikora :) Dzięki wszystkim za odpowiedź.
Pozdrawiam
P.G.