Live CD i Rescue CD - gdzie są?

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 4 Paź 2006, 23:33:22 CEST

Osóbka znana jako Michal Kochanowicz, wystukała:

> Dzięki. A tu jest link, który przydało by się poprawić:
> http://www.pld-linux.org/FAQ

sorry - ja tylko podaję rozwiązanie - nie jestem adminem tej strony ...

> Na tej stronie jest siedem linków w sekcji download. Z czego sześć
> generuje głównie błędy.

zgadza się, dlatego napisałem ten poniższy

> A to jest ten jeden który działa i faktycznie jest tam jeden plik z tego
> roku. Co oznacza "inz" w nazwie?

A to już nie wiem - pewnie havner ma w tym temacie wiecej do powiedzenia...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl