WLAN na Ralinku

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 5 Paź 2006, 08:45:38 CEST

Dnia czwartek, 5 października 2006 08:35, BeCe napisał:
[...]
> Heh, zle zrozumiales moje intencje. Ja sie naprawde chcialem po prostu
> dowiedziec, jakie sa slabe strony ipw2200.

Ja wsadziłem ipw2200 do laptopa z chipsetem SiS - takie połączenie jest
formalnie niewspierane przez Intela, ale działa bardzo dobrze. Od jakiegoś
czasu nie używam kernelowych sterowników - przyzwyczaiłem się już, że jak
kompiluję kernel to muszę sobie dobudować kilka rzeczy, chociażby stery
NVidii, więc dołożenie do tego zestawu pakietów ieee80211 i ipw2200 ze
specy zewnętrznych nie jest już wielkim problemem. Z możliwości tej karty
nie używałem jeszcze WPA (WEP jakoś mi wystarcza), a to wyłącznie z
lenistwa (muszę w końcu znaleźć jakieś łopatologiczne HOWTO, gdzie co
wpisać, żeby odpalić WPA). Powinno działać bezproblemowo :-> Tryb monitor
działa świetnie (kismet). Co do zasięgu to nie potrafię powiedzieć, czy
mały czy duży - mi wystarcza.

Aha. U mnie firmware error występuje teraz bardzo sporadycznie, kilka razy w
miesiącu przy ciągłym używaniu. Nigdy nie kończy się to zerwaniem
połączenia.