WLAN na Ralinku

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 5 Paź 2006, 08:50:26 CEST

> Heh, zle zrozumiales moje intencje. Ja sie naprawde chcialem po prostu
> dowiedziec, jakie sa slabe strony ipw2200.

Ok,
1. instalacja (mam dwa moduły ipw2200 oraz ip2200_current + okolice)
do każdego z nich są aliasy, i teraz albo załaduję ipw2200 albo current,
wybrałem opcję że to co jest w kernel*.rpm rm -rf, tak żeby zostało
TYLKO to co jest potrzebne

2. w fu v2060 guzik na klawiaturze od wifi działa, tzn po załadowaniu
modułu można wł/wył kartę, co czasem jest denerwujace jak agent to
wcisnie i drze się że mu nie działa

3. errory z firmware, (nie mam pod ręką, przez najbliższe 20dni laptopa)
ale wkurza to że pruło do sysloga (zupełnie nie potrzebnie) mimo że wifi
działa

4. zasięg ... małyyyy w budynku gdzie sciany są karton gips, mój atheros
łapie z końca na drugi koniec ... no ale czego ja oczekuję od wbudowanej
antenki

5. przy atherosie madwifi-ng.spec, działa od kiedy pamiętam, przy
ipw2200 musiałem więcej pomyśleć żeby mieć wpa-psk, bo moduł w kenrelu
nie wspierał tego ;-)

wiem wiem, ględze, imo karty działają, ale ja wolę swoją pcmcię, wkładam
działa, nie muszę myśleć co zrobić.

zdrówko
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba