xgl na i915

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Czw, 5 Paź 2006, 14:34:10 CEST

Dnia 23-08-2006, Ĺ›ro o godzinie 20:16 +0200, Radosław Kintzi
napisał(a):

> Jest lepiej. Ale do kororaa jeszcze daleko. W tej chwili utknąłem na:
> 1.
> $ compiz-start
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property
> Use defaults: rules - 'xorg' model - 'pc101' layout - 'us'
> Error loading new keyboard description
> $ gnome-window-decorator: symbol lookup error: gnome-window-decorator:
> undefined symbol: wnck_window_has_name
>
> gdzie compiz-start to pochodzi ze strony Patrysa
>
> 2. Brak akceleracji sprzętowej. Wszystko się strasznie ślimaczy.
>
> Ponad to, po starcie compiz mam czarny ekran i dopiero alt-tab pomaga.
> [...]

masz zainstalowane:
kernel-*-drm-2.6.18-2
Mesa-dri-driver-intel-i915-6.5.1-1 (powinno byc chyba R do poprzedniego)

z tym mam:

wolvv-lap ~]$ glxinfo | head
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
name of display: :0.0
display: :0  screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGIwolvv-lap ~]$ glxgears -fullscreen
libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
539 frames in 5.0 seconds = 107.756 FPS

server glx version string: 1.2

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl