[OT] szukam modułu VRM do IBM 220 (pod p3) FRU00N7743

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 7 Paź 2006, 22:42:48 CEST

Dnia sobota 07 października 2006 22:23, Michal Abramowicz napisał:
> czesc
>
> szukam modułu VRM, kod FRU00N7743
> zdjęcie: http://abram.eu.org/ibm220/FRU00N7743-small.jpg
>
> przepraszam ze zaśmiecam, na allegro itmp podobnych serwisach,
> ni ma :(, na giełdzie byłem dziś i też lipa.
>
> a szkoda ... wielka szkoda ...
>
> może ktoś ma takiego cudaka i pomoże ?
>
> m.a.

Że tak zapytam, to na miejsce popsutego? W czymś takim zdechnąć może
praktycznie tylko elektrolit (przegrzanie, gazowanie, przebicia), cewka
(wibracje, mikropęknięcia) albo ew. tranzystor mocy, czyli największe i
najłatwiejsze do wymiany elementy, więc pewnie da się to naprawić...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net