digital Prioris HX 5166

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 10 Paź 2006, 11:08:01 CEST

Właśnie dostałem wyżej wspomnianą maszynkę i z przykrością muszę
powiedzieć, że nie idzie robota. Próbuję na tym postawić AC. Na jajcu
2.6 wiesza się po komunikacie:

BIOS data check successful

W przypadku jajca 2.4 dochodzi do:

scsi0 : Adaptec AIC7XXX EISA/VLB/PCI SCSI HBA DRIVER, Rev 6.3.9
        <Adaptec 2940 Ultra SCSI adapter>
        aic7880: Ultra Wide Channel A, SCSI Id=7, 16/253 SCBs

I tu staje.
memtest86 nie znalazł żadnych błędów. Tak szczerze mówiąc to nie bardzo
wiem co robić. Tak naprawdę to zacząłem się zastanawiać czy na tym
sprzęcie linux w ogóle chodzi. Maszynka jest strasznie stara.
Dwóprocesorówka z obsadzonym jednym Pentium-S 166MHz. Generalnie zabytek.
Wie ktoś coś na temat jak się "obchodzić" z takim sprzętem? Czy w ogóle
na tym da się linuxa postawić?

Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

--