digital Prioris HX 5166

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Wto, 10 Paź 2006, 11:20:26 CEST

On Tue, 10 Oct 2006, Grzegorz Sójka wrote:

> Właśnie dostałem wyżej wspomnianą maszynkę i z przykrością muszę
> powiedzieć, że nie idzie robota. Próbuję na tym postawić AC. Na jajcu
> 2.6 wiesza się po komunikacie:
>
> BIOS data check successful
>
> W przypadku jajca 2.4 dochodzi do:
>
> scsi0 : Adaptec AIC7XXX EISA/VLB/PCI SCSI HBA DRIVER, Rev 6.3.9
>         <Adaptec 2940 Ultra SCSI adapter>
>         aic7880: Ultra Wide Channel A, SCSI Id=7, 16/253 SCBs
>
> I tu staje.
Sprobuj wylaczyc ACPI - na kilku maszynach spotkalem sie z czyms
podobnym - ladowalo sie jadro po czym np. nie chcial wykrywac dyskow
albo samego kontrolera (mimo, ze byly to rozne konktrolery - od
starego megaraida az po w miare nowego adapteca).

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | "Nie trzeba nigdy zaprzeczać kobiecie,
    http://yaro.perfect.net.pl/    |  wystarczy poczekać a zrobi to sama."
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |                H. Bogart
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |