[th] mozilla-thunderbird - problem z rss

Lukasz Michalski lm w zork.pl
Czw, 12 Paź 2006, 09:38:41 CEST

On Sunday 01 October 2006 21:31, bear w aster.pl wrote:
> Witam,
>
> Czy komuś działa RSS w mozilli-thunderbird w th ?
> mozilla-thunderbird-1.5.0.5-1
>
> U mnie wisi na "Verifying the RSS feed..."

Miałem to samo pod wingrozą w przypadku, kiedy mając już rss'y zrobiłem
aktualizację thunderbirda. Po aktualizacji przestał pobierać istniejące oraz
nowe zaczeły wisieć na Verifying the RSS feed....

W tym przypadku pomogło wczyszczenie całego katalogu, gdzie trzymane są RSS'y
i skonfigurowanie od nowa.

pzdr,
--
Lukasz Michalski