rescuecd nie widzi raidów?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 12 Paź 2006, 13:07:19 CEST

On Thu, 12 Oct 2006, Michal Abramowicz wrote:

> jak już macierz zrobiłeś coś na wzór
> mdctl --create /dev/md0 --chunk=32 --level=raid1 --raid-disk=2 /dev/hda6 /dev/hdb6 --run
>
> to poskładać możesz tak jak niżej:
> mdadm --assemble /dev/md0 /dev/sda2 /dev/sdb2
>
> ;-) urządzenia zamień na te właściwe.

No dobra, ale to nadal jest rzeźnia - mam za każdym razem po odpaleniu
rescuecd przypominać sobie jak są poskładane RAIDy? Bez sensu...

Czy ktoś wie może jak zrobić, żeby rescue po prostu odnalazło istniejące
macierze tak jak to robi system podczas normalnego startu?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"