klasyfikowanie poprawnej,wysyłanej poczty jako spam

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 12 Paź 2006, 14:14:06 CEST

On Tue, Oct 10, 2006 at 05:51:27PM +0200, Michal 'lipek' Lipka wrote:

> nie będzie takiej sytuacji :)
> czy wie ktoś jak przeskoczyć skanowanie poczty wychodzącej przez amavisa?
puszczac ja do portu bez skanowania ;)

przydatne np przy ecartisie - konfiguruje mu sie "wyjscie" na
localhost:1025 i tam uruchomiony postfix z content_filter=

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI