Skąd pakiety do Th?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 12 Paź 2006, 20:22:30 CEST

Dnia czwartek, 12 października 2006 19:38, Krystian Tomczyk napisał:
[...]
> Tak naprawdę to całe th jest testowe. Bez th-test nie ma większego sensu
> go używać.

Zauważyłem ;-) Na razie postawiłem podstawowe pakiety i system startuje.
Teraz muszę zainstalować xorg (ciekawe, które moduły będą potrzebne),
skompilować driver do nvidii na (do tego z th-test nie ma do kompletu),
potem jeszcze KDE i cała masa innych pakietów. No i oczywiście
konfiguracja :-/ Trzeba jakoś przenieść konfigi z Ac. Kupa roboty. Ale to
po trochu, bo za dużo czasu zajmuje na raz.