WLAN na Ralinku

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Pon, 16 Paź 2006, 22:41:18 CEST

Dnia Tue, 10 Oct 2006 10:21:35 +0200
Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org> napisał(a):

> Jak się ten tp-link sprawuje ?
> Co z nim zrobiłeś ? własny ap ?
> Tak się pytam, bo wsumie za 50 zeta ...
>
> No powiedz waszmość czy warto.

AP'ka nie robiłem. Wyprowadzam się z domu i żeby neostrada w miarę
hulała bez kabli to kupiłem router/modem do neo i właśnie te dwie
karty. Ma to być bezproblemowe, łatwo konfigurowalne itp. dlatego taki
zestaw. Na jednym kompie pod windowsem śmiga aż miło (WPA2), pod PLD za
bardzo nie chce... Niby wszystko ok, karta do routera pinguje (fakt są
duże opóźnienia) ale nie mogę się z netem połączyć. I nie wiem co jest
nie tak. Ale jeszcze się pobawie :( BTW. da to jakoś się zrobić żeby
połączenie wstawało tak jak zwykłe sieciówki poprzez ifcfg-eth0 czy
trzeba wklepać wszystko w skryptach startowych (rc.local czy coś
takiego) ??

Piotr Grymkowski