jaka płyta główna będzie ok

Tomasz Rutkowski alucard w nospheratu.net
Wto, 17 Paź 2006, 23:33:29 CEST

Dnia Tue, 17 Oct 2006 23:18:50 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> napisał(a):

> Aleś się uczepił tych jednokanałowych :)
> Miłej lektury:
> http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/AMD_AM2/strona-7.html

:)
oj no... przepraszam, że się tak udzielałem nie będąc ekspertem w
dziedzinie, a teraz to ludzie czytają...

a mmazur pisał na co uważać jak się jest młodym adminem, ech... :)

Tomasz Rutkowski, sysadm @nospheratu.net, e-mail: alucard w nospheratu.net
    my PGP key files could be found at http://tango.nospheratu.net