Partimage i NTFS

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 19 Paź 2006, 00:50:34 CEST

Marteen napisał(a):
> Witam
>
> Czy ktos z Was wie jaka jest skutecznosc programu PARTIMAGE w przypadku
> backupowania partycji NTFS?? Robiac zrzut takiej partycji pisze ze NTFS
> obslugiwany jest eksperymentalnie. Niestety w firmie mam wszystkie kompy z
> WIN XP Pro a chce zrzucac obrazy przez siec na serwer samba.

Używam dość często i jeszcze nie spotkałem się z taką partycją NTFS,
której by nie łyknął... zresztą gdzieś na stronie projektu piszą, że
jeśli się kopia partycji zrobi to sukces gwarantowany bo tylko przy tej
czynności można się spodziewać ewentualnych problemów. Przy odtwarzaniu
ich podobnież nie ma...

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] PZU Jedynym świadkiem była pewna córa Koryntu, która tam stała w bramie, ale ona nie chciała podać swoich personaliów.