Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 19 Paź 2006, 14:43:26 CEST

Dnia czwartek, 19 października 2006 14:32, Dariusz Włodarczyk napisał:

> W dmesgu to ja już różne rzeczy miałem... ale to co jest teraz wygląda
> jakby się wogóle moduł źle zbudował :(
>
> "is not an ELF file - it has the wrong magic bytes at the start."

Czy mi się tylo wydaje, czy biblioteki dzielone są gotowe już w pakiecie w
całości, a przebudowywany jest tylko moduł do kernela? Jeśli się nie mylę,
to przyczyny szukałbym np. w źle rozpakowanym archiwum (może problem z
dyskiem?). A jeśli się mylę, to popatrz dokładnie w to co generuje
kompilator w trakcie budowania plików. Może tam znajdziesz przyczynę (coś
nie zostało zlinkowane z czymś innym albo wprost przeciwnie).