wifi: Radio is disabled by RF switch

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 20 Paź 2006, 16:06:15 CEST

> U mnie jest kombinacja (Fn+coś tam), ale nie przechodzi przez ACPI tylko
> jakoś hardware to obsługuje. WIęc jakby dodatkowy klawisz.

A umnie w Fu V2060 jest ipw2200 na minipci i ma 2 takie kabelki
które chyba prowadzą do przełącznika.

Btw, czasem muszę wcisnąć fn + wifi a czasem nie,
ale można to poznać wmiarę szybko, u mnie jest dioda, a moduł ma
opcję led=1, jak się świeci to naogół wifi działa ;-)

zdrówko,

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba