Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Sob, 21 Paź 2006, 22:30:15 CEST

Dnia Sat, 21 Oct 2006 21:26:01 +0200
Bart. <uzi18 w o2.pl> napisał(a):

> Mam ten sam problem -> invalid module format przy probie zaladowania.
>
> Xorg 7.1.1
> Kernel 2.6.18-1 (chyba 1 od szadzika)
>
> Mysle ze to problem ze specem sa tam definicje wersji xorg na sztywno  :
> %define		x11ver		x690
>
> w specu mamy ze to wersja 0.1 :P :
>
> Revision 1.131  2006/09/25 10:08:41  shadzik
> - 8.29.6
> - rel 0.1, will soon be tested

Hmm, a z jakiego brancha jest ten spec?? Chyba pochodzi z AC-branch. Ja
buduje z gałęzi głównej i tam jest :

-- %define         x11ver          x710

Xorg mam ten sam, kernel tylko 2.6.17-23 czy coś takiego. Wersja fglrx
ta sama i mi bangla:)
Nie chce mi się na razie kombinować z nowym kernelem. Poczekam na nowe
sterowniki. I dam znać jak u mnie poszło.

Ps. A jaką grafikę posiadasz??

Pozdrawiam
Piotr Grymkowski