ipt_ROUTE

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 23 Paź 2006, 13:53:11 CEST

Zbyniu Krzystolik wrote:
> Mniej wiecej Mon, Oct 23, 2006 at 09:40:45AM +0200, zainteresowany Grzegorz Sójka rzekl:

> A skąd masz to jajko?

Skoro piszę, że waniliowe to pewnie z kernel.org kompilowane samemu.

Może spróbuj
> ftp://ftp.iapt.pl/wypieki/kernel-grsecurity-2.6.17.13-0.1.i686.rpm
> ftp://ftp.iapt.pl/wypieki/iptables-1.3.5-1.2.6.17@2.6.17.13_0.1.i686.rpm
> Moduły są, ale akurat na tym jajku nie próbowałem czy działa. Generalnie
> to jajko działa mi całkiem dobrze.

Dzięki za propozycje, przetestuje na pewno. Tak czy inaczej chciał bym
wiedzieć co robiłem źle, dlaczego ta opcja w kompilacji kernela mi się
nie pojawiła. Jeśli ktoś potrafi mi na to odpowiedzieć to proszę o info.

--