Problemów z nowymi kernelami i fglrx ciąg dalszy :(

Bart uzi18 w o2.pl
Wto, 24 Paź 2006, 17:02:26 CEST

> Message: 2
> Date: Mon, 23 Oct 2006 22:24:37 +0200
> From: susza001 <susza001 w poczta.onet.pl>
> Subject: Re: Problemów z nowymi kernelami i fglrx cia;g dalszy :(
> To: "PLD: Users list (Polish)" <pld-users-pl w lists.pld-linux.org>

> U mnie znowu trochę inna sprawa
> Ac + ready
> kernel - 2.6.16.29-3
> stery X11-driver-fglrx.spec - # $Revision: 1.131 $, $Date: 2006/09/25
> 10:08:41 $
> budowane z --without inncall --without smp --without userspace
> albo bez rzadnego --without
> [...]

Ufff cos mi sie udalo ruszyc :)

susza001: pokaz log z Xorg
u mnie pomogla zmiana :
Option "Composite" "true" na false

Gdy pomieszalem w biosie AGP ustawilem na 4x i generalnie co sie dalo
pozmienialem na "slabsze" sterowniki przestaly sie wieszac i dzialaja
tak jak "kiedys" (znaczy sie z ich wszystkimi udowodnionymi wadami ;D)

Dodam jeszcze ze udalo mi sie uruchomic Xgl jakoby przy okazji na AC.
Fajnie to wyglada :) Ale na kde "zniknely" mi ramki okna i belka.

Pozdrawiam
Bart.