Drobny problem z instalacją (nie widzę IDE)

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Wto, 24 Paź 2006, 20:07:33 CEST

Osóbka znana jako Bohdan R. Rau, wystukała:
> Witam
>
> Mały problemik.
>
> Mam dwa nowiutkie kompy, najnowsze nForce bodajże (nie znam się na
> flakach tak że mogę się mylić) - w każdym razie livecd dla amd64 nie
> widzi mi IDE.
>
> Pytanko: najprostszy sposób rozwiązania? I czy w ogóle PLD na tym ruszy?

OIDP to ładowałem ide-generic - nie zależało mi specjalnie na dysku tylko na
chwilę na CD-ROMie...

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl