[Ac] problem z udev i inne

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 25 Paź 2006, 19:22:43 CEST

--- Robert 'dzeus' Graużenis <dzeus w zatorze.slupsk.pl> wrote:

> (Wed, 25 Oct 2006 18:12:23 +0200) Fryderyk Dziarmagowski:

> Moge prosić jakiś strawny przykład (soundcard)?

nie mam innych przykładów oprócz podanych powyżej. na warsztat
proponowałbym wziąść example rules, odpytać urządzenia audio za pomocą
udevinfo, wypróbować czym zastąpić SYSFS{} (PCI ID?), wypróbować
udevmonitor przy {za,od}ładowywaniu modułów. dostarczone informacje
powinny wystarczyć aby drogą prób i błędów stworzyć własne 'persistent
rules'. Acha, zwróciłbym jeszcze uwagę na 40-alsa.rules, który może być
świetnym punktem startu.
Tylko nie wiem po co to wszytko jeśli alsa pozwala na zdefiniowanie
domyślnego urządzenia.

--
Fryderyk Dziarmagowski