pld na odtwarzaczu mp4

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 26 Paź 2006, 09:59:22 CEST

Dnia środa, 25 października 2006 23:18, Piotr Grymkowski napisał:
> Witam
> Tak sobie pomyślałem czy byłaby taka możliwość zrobienia bootowalnego
> rescuecd z odtwarzacza mp3. Jest to odtwarzacz mp4 firmy Samsung. fdisk
> mi pokazuje coś takiego:
[...]
> I nie wiem co to ma znaczyć że jest tyle partycji na jednym urzadzeniu.
> Boję się cokolwiek ruszyć żeby nie spiep* bo nie wiem czy oprogramowanie
> jest na jakimś romie czy na flashu. Może wy coś będziecie wiedzieli co
> zrobić. Pozdrawiam

Po prostu dysk nie posiada standardowej tablicy partycji. Oznacza to
zapewne, że do przeniesienia na niego danych potrzebujesz jakiegoś
oprogramowania. To tak jak z iPodami - ich też nie daje się w prosty sposób
podmontować jako dysk twardy (zdaje się, że można przełączyć tryb pracy).
Twój można - teoretycznie - przeformatować (zrobić mu poprawną tablicę
partycji i na niej partycje), ale ryzykujesz tym, że przestanie odtwarzać
muzykę.

Wogóle udaje ci się go podmontować jako normalny dysk? Tak zupełnie na
czuja - może to urządzenie po prostu nie posiada tablicy partycji i się je
montuje "po całości" (czyli nie /dev/sda1, tylko całe /dev/sda).