Firefox2 i PLD

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 27 Paź 2006, 14:17:37 CEST

Dnia 26-10-2006, czw o godzinie 18:33 +0200, Piotr Karbowski napisał(a):
> Witam! Czy ktos z was zbudowal sobie FF2 ?

Siłą rzeczy ja zbudowałem. FF2 jest w firefox.spec na branchu DEVEL.

Firefox przestanie być budowany. firefox.spec będzie dostarczał binarki
ze strony firefoxa (gdyż nie mamy zezwolenia na budowanie officla
release).

Budowany będzie za to iceweasel, który to jest odpowiednikiem firefoxa
1:1 (ten sam kod), z generalnie jedynie zmienioną nazwą i grafiką (która
jest na nie otwartej licencji w oryginalnym FF).

Na razie doprowadziłem iceweasle'a (który na razie jest w wersji
1.5.0.7) do budowania i instalowania, lecz są problemy z uruchomieniem.
Należy przejść z tweakowania plików wynikowych autotoolsów na
regenreorwanie ich przy pomocy aclocal/autoconf, ale mam z tym problemy,
bo inaczej roboty będzie po uszy z każdym nowym wydaniem icewaesla).

>  Ja zbudowalem pod Ac/686
> ale mam dziwne problemy z zakłądkami, poprostu nie dzałąją, nie moza
> ich uzywac i jak się zrobi zakładke to nie da się jej zamknąc. W error
> console czytam http://img143.imageshack.us/my.php?image=ff2zonklz6.png

U mnie na GNOME-ie działa przepięknie, ale na KDE mam identyczny problem
jak Ty.

Pozdrawiam
Cz w rny